Vervolgstap is gepland! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Frank en Corné - WaarBenJij.nu Vervolgstap is gepland! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Frank en Corné - WaarBenJij.nu

Vervolgstap is gepland!

Blijf op de hoogte en volg Frank en Corné

04 Oktober 2012 | Nederland, Tilburg

We zijn vrijdag jl veilig en goed aangekomen in het Elisabeth ziekenhuis in Tilburg. De vlucht uit Hongkong is prima verlopen met mijn twee super verplegers. Natuurlijk Frank en ook zuster berthie, die ambulance en eerstehulp verpleegkundige is. Goede begeleiding en stiekem een klein voordeeltje. Ik zat business class, dus alleluxe die je kunt bedenken. Zelfs de KLM huisjes hebben we twee gekregen. Zo heb ik toch een bijzonder souvenier overgehouden.

Eenmaal op Schiphol zijn we met een rolstoel naar de uitgang gegaan. Bijzonder om zo door Schiphol te gaan. Bij de uitgang stond al weer een ambulance klaar. Gelukkig zijn deze overstappen allemaal veel relaxter dan die van de vorige keer.

In elisabeth ging het MRSA protocol van start. Mondkapje op en ondergedekt met lakens ben ik naar de kamer gebracht. En daar kwamen we onze ouders tegen, we waren nog nooit zo blij geweest om elkaar te zien. Bijzondere was dat we toen totaal geen regels hadden, zelfs de zuster kwam zo binnen.
Even later ging de deur dicht toen de MRSA verpleegkundige binnen kwam om de monsters af te nemen, en toen ging de deur dicht. De zuster ging in compleet pak naar binnen. Ik voelde me een bijzonder besmettelijke patiënt.
Gelukkig werd ons hoop gegeven dat de quarantaine tijd geen drie dagen maar vier uur zou kunnen zijn. En dat geluk had ik. Vier uur later kwam het bericht dat ik MRSA vrij was en ben ik meteen naar een kamer gebracht .

Daar lig ik nu nog steeds te wachten tot het vrijdag is. Want dan word ik geopereerd. Ik krijg morgen een mooie pin in mijn been en wordt de hele stellage van mijn been gehaald.
Ik ben erg benieuwd hoe het er na morgen uitziet en hoe het voelt.
We gaan er vanuit dat alles morgen ochtend goed komt en dat we weer een stapje verder komen.

Bedankt voor jullie reacties en berichtjes die wij de afgelopen tijd al hebben mogen ontvangen. En ook de bezoekjes. Het heeft ons in Hongkong en ook in Tilburg erg geholpen om door de tijd heen te komen en wat afleiding te geven.

Na de operatie is het enkele dagen afwachten en als alles god is kan ik dan naar huis. Ik hoop jullie thuis het laatste bericht te kunnen sturen van dit bizarre reisverslag. Dushopenlijk tot over enkele dagen vanuit de Korenbloemstraat!

• 04 Oktober 2012 - 21:00

Debbie:

NOU, eindelijk....
    Veel succes met de operatie morgen en hopelijk ben je niet al te erg gehecht aan die metalen pinnen die nu uit je been steken, hahaha...
    Misschien komen we nog langs in het ziekenhuis en anders zeker in de Korenbloemstraat!!!

Groetjes van ons allemaal

• 04 Oktober 2012 - 21:13

Wilco Boonstra:

Heel veel succes met de operatie.

Hopen dat je snel weer op de been bent!

Groeten hier vanuit Friesland,

Wilco en Ryanne

• 04 Oktober 2012 - 21:45

Chantal:

ik begon me gisteren af te vragen 'wanneer wordt het vervolgd???' :-) gelukkig is daar nu het antwoord!! Heel veel
    sterkte morgen en we blijven jullie volgen!!

• 04 Oktober 2012 - 22:02

Jeroen:

Corne en Frank,

heel veel sterkte met de operatie morgen.

Groetjes uit Zaandm

• 04 Oktober 2012 - 22:12

• 04 Oktober 2012 - 22:12

• 04 Oktober 2012 - 22:13

• 04 Oktober 2012 - 22:13

• 04 Oktober 2012 - 23:58

Ome Henk En Tante Mieke:

Hoi mannen

Goed dat jullie weer in nederland zitten en geen chinees meel hoeven te platen
    Het gaat hopelijk allemaal voorspoedig met de operatie , en dan zien we elkaar weer beslist in de korenbloemstraat ,maar daar bellen wij eerst welvoor,
    Groetjes aan patient en verpleger Ome henk en tante Mieke

• 05 Oktober 2012 - 08:56

Suzanne:

Zo goed om te lezen dat jullie weer in Tilburg zijn. Succes vandaag!! Denk aan jullie XX