Bijkomen op de veranda - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Frank en Corné - WaarBenJij.nu Bijkomen op de veranda - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Frank en Corné - WaarBenJij.nu

Bijkomen op de veranda

Door: Frank en Corne

Blijf op de hoogte en volg Frank en Corné

12 Januari 2013 | Curaçao, Willemstad

We hebben gisteren de lange vlucht gemaakt vanuit Amsterdam naar het zonnige Curaçao. De KLM had het glutenvrij echt super geregeld voor Yvonne dus dat was een goeie start. We hebben een tussenstop gemaakt op St. Maarten waar een heel groot deel van de mensen uitstapten en wij helaas moesten blijven zitten. Want een beetje hadden we het wel gehad. Maar we zijn het erg snel weer vergeten toen we eenmaal het huis bij Papagayo binnen kwamen. Een schitterend huis met ruime slaapkamers, mooie woonkamer en nog mooiere veranda die met opengeslagen deuren onderdeel van het hele huis is. Mooi uitzicht op zee en heerlijk om zo tot rust te komen zoals we eigenlijk al de hele ochtend doen. Henk, Yvonne, Frank en ik gaan hier echt genieten.

Voor het vertrek hadden we nog vanuit mijn chirurg in Tilburg de naam ontvangen van een bevriende arts hier in Curaçao. Dus dat was wel een geruststelling voor als ik nog twijfel aan iets of iets merk. Maar wat was nu het toeval, een andere chirurg uit Tilburg zat 1 rij voor ons. Dezelfde die geassisteerd heeft bij een van mijn operaties. Hij stapte uit in St. Maarten, maar dat was maar een uurtje vliegen. Dus in echte noodgevallen hoeven we niet zo ver ;)
Gelukkig heeft mijn chirurg geen enkel vermoeden dat er iets zou zijn, dus we gaan een prima weekje krijgen!!

Gisteravond hebben we eigenlijk alleen heerlijk glutenvrij gegeten hier in het restaurant en voor tien uur lagen we allemaal buiten westen. Want we waren best moe, zeg maar.
Vandaag is echt een rustdag. Frank en Yvonne hebben wat boodschappen gedaan voor een ontbijtje en natuurlijk wat snacks. En de rest van de dag. . . . Heerlijk relaxen. . .

Veel plezier met jullie sneeuw en ijs, wij gaan dadelijk eens een ijsje eten!

• 12 Januari 2013 - 19:05

Toine & Yvonne:

Tjonge wat lekker! En ook lekker veilig met al die dokters om je heen. Laten we er vanuit gaan dat je die de komende weken niet nodig hebt. Ene niet zo neerbuigend over ons Nederlandse weer. Wij gaan dadelijk lekker even een frisse neus halen buiten. Jullie absorberen lekker wat vitamine D.( als ik moet kiezen tussen ijs eten of ijs krabben van mijn voorruit......mmmmm)

Rust maar lekker uit jullie hebben het beiden verdiend!

Groeten,
    Toine en Yvonne

• 12 Januari 2013 - 19:48

Jozien:

Fijn dat al die mensen er zijn om je eventueel te kunnen helpen maar dat hoeft hoop ik niet. Even over dat ijs, wij hebben hier wel ijs op de ramen maar ook in de glazen. Lekker schrobbelèr met wat ijsklonten en dan bij de kachel, jammieeee. Veel plezier nog en geniet van het weer en elkaar.
    Groetjes Jozien.

• 12 Januari 2013 - 22:23

Debbie:

Wat heerlijk dat de vakantie zo lekker begonnen is voor jullie!! Geniet er lekker van met zijn 4en.

• 12 Januari 2013 - 22:49

Monique:

Klinkt goed! Begin al behoorlijk jaloers te worden. Hier hoef je geen ijsje te eten om wat af te koelen. De buitendeur open zetten is al voldoende. Reserveer alvast maar een huisje in de meivakantie voor mij!
    Geniet er lekker van en rust goed uit. Veel plezier met z'n allen!

Groetjes,
    Monique

• 12 Januari 2013 - 23:51

Ome Henk:

Je moet eigenlijk niet aan die doktoren denken maar aan je vakantie ,geniet er van ook namens tante Mieke.

• 13 Januari 2013 - 00:13

Ineke Janssens:

Wauw wat een proloog van een nieuw reisverslag!
    Dit verhaal ga ik vast uitlezen...
    Hopi plezier daar op bunita Korsou x
    Liefs van ons 3tjes
    Toevallig hadden wij vandaag ook een blauwe lucht en ijs
    met warme kersen maar ik zou toch stiekem wel willen ruilen!
    Ton Laurens Ineke

H

• 13 Januari 2013 - 10:20

Tante Cor:

Hoi allemaal wat fijn dat de reis goed is verlopen en dat er voor Yvonne ook goed gezorgd is.
    Geniet er allemaal maar van en we horen wel hoe jullie ons verder een beetje positief jaloers kunnen maken.
    Groetjes ome Jan en tante Cor

• 13 Januari 2013 - 11:44

Jeanne En Wim:

hallo kids

wim en ik zijn erg in onze nopjes met dit positief berichtje want gedeelde vreugd is dubbele vreugd

(ha ha weer zo,n gezegde)

wij gaan door met onze werkzaamheden bij de kachel en voor afkoeling even naar buiten

geniet en ontspan

• 13 Januari 2013 - 14:33

Bernie:

Ik heb jullie verslag net bij ons Monique gelezen. Fijn dat de reis goed verlopen is. Geniet lekker van jullie vakantie!

Liefs,
    Mam

• 13 Januari 2013 - 17:10

Petra Snoeren:

Zoo, dat klinkt allemaal weer lekker.
    Lekker luieren in de zon, heerlijk.
    Ga er lekker van genieten, met z'n 4-tjes!!
    Groetjes Petra

• 14 Januari 2013 - 12:05

Suzanne:

De aardige, correcte reactie is goh wat ben ik ontzettend blij voor jullie ga GROOTS genieten.......................de minder fraaie werkelijkheid is dat ik stikjaloers ben op zon, zee, zand en lekker eten:-)))) en denk ga het volgende verslag echt niet lezen hihihihihihi.

X

p.s. wel blij dat alle bekwame vakmensen dicht bij je in de buurt zijn hoor Corné.